T5-E04

Atrapat entre dos sols. J. F. RHODEHOUSE

Benvingudes i benvinguts al capítol 39, del podcast Audiollibres i Relats, el vostre espai de literatura sonora on cada mes us portem una història per escoltar, imaginar i sentir. Avui us presentem per primer cop un relat d’un autor no consagrat o no conegut, ell és J. F. Rhodehouse.

Si t’agraden les nostres històries i vols estar informat de les noves publicacions o saber molt més sobre les nostres col·leccions d’audiorelats Premium subscriu-te a la newsletter.

Compártelo:

Facebook
Twitter
LinkedIn

J. F. RHODEHOUSE

J. F. Rhodehouse és el pseudònim d’un autor novell, nascut el 1973 a Barcelona, ​​que va començar a publicar amb una editorial d’autopublicació a principis del 2024.

Des de la seva època universitària, quan estudiava una carrera científica, havia volgut escriure una mica de ciència ficció, però fins als 50 anys no es va decidir (val més tard que mai), i en comptes de ciència ficció va escriure un relat llarg de fantasia urbana amb tints de mitologia cèltica.

Després el mateix any, va escriure i publicar pel seu compte un relat curt de Ciència ficció, «Pandora 2033: Ultimàtum a la Humanitat» que com els seus altres relats “Missatge des del planeta blau”, de ciència ficció, i “El mal d’amor”, han estat també narrats en differens canals de gènere d’Ivoox fa tan sols uns quants mesos.

Ha preferit de moment quedar-se al submón dels relats, ja que considera que abans d’escriure bé una novel·la, cal escriure força relats, i durant els mesos següents vol completar la sèrie de relats fantàstics i posar-se després amb una novel·la de tall fantàstic, alternant si pot amb alguna cosa breu de ciència ficció.

Atrapat entre dos sols


En un planeta remot amb dos sols, un antic almirall viu retirat en una granja subterrània, lluny d’una guerra que creia haver deixat enrere.

La seva rutina es veu trencada quan arriba una nau militar amb una proposta que l’obliga a enfrontar-se al seu passat.

A partir d’aquí, el relat planteja un conflicte entre obediència i consciència, humanitat i intolerància, en un univers de ciència-ficció marcat per la persecució, la memòria de la guerra i la lluita per protegir allò que realment dona sentit a la vida.

Si algú més s’anima i m’envia el seu relat, postre també el publico. Vinga, anima’t i si tens algun relat escrit en català envia-m’ho a contacto@abismofm.com.

Gràcies per escoltar-nos. I recordeu:
«Si us ha agradat, compartiu-lo. I si no, compartiu-lo igualment. Potser a algú li agrada.»

Llarga vida a la audiolliteratura i llarga vida a Audiollibres i Relats. Ara també, en català!!

Contacte


Ets escriptorT’agradaria escoltar el teu relat ficcionat en aquest podcast?

Escriu-me i feu-me el teu relat a contacto@abismofm.com. Ajudeu-me a fer créixer aquest bonic projecte compartint a les xarxes socials o recomena’l als teus amics i familiars.

Per seguir-me, suggeriments, peticions o el que estimis oportú ho pots fer a través de Facebook a ABISMOfm o Twitter @abismofm.

Si t’agrada aquest relat i el programa subscriu-te al podcast sigui quina sigui la plataforma des de la qual ens escoltes, és totalment gratuït.

Si vols escoltar més relats pots fer-ho al podcast «Audiollibres i Relats»

¿Tens un podcast, un blog o un negoci a internet i vols donar-te a conèixer a la meva audiència? Vols assegurar-te la supervivència d’aquest projecte i ajudar en el seu creixement? Fes-te mecenes o patrocinador d’ABISMOfm. Des de 1,99€.



Si vols escoltar l’anterior relat publicat aquí et deixo l’anterior capitol. . Espero que t’agradi.


Suscríbete a Audiolibros y Relatos en:

  

Notes del programa


NARRADORS:

Xavi Villanueva

MÚSICA DE LA INTRO: 

Partners in crime – Alexander Nakarada 

MÚSICA DEL RELAT:

Totes las músiques del relat han estat creades per IA amb Suno.

Accede a tu cuenta